אם אתה מאמן כושר, אתה בוודאי משקיע את כל כולך בשביל להיות הכי טוב שאתה יכול מבחינה מקצועית. אתה לומד את הנושא באופן תמידי ומנסה להציע את תוכניות הכושר הטובות והמתאימות ביותר ללקוחות שלך. הבעיה של אנשי מקצוע מסורים כמוך היא הרבה פעמים בשיווק. כיום, זה לא מספיק להיות מקצועי ומסור לעבודה, ללא שיווק חכם ניתקל מהר מאד בבעיה. במאמר הזה, אנחנו רוצים להציע לכם מאמני הכושר האישיים לפתוח חשבון ולהתחיל לקבל חשיפה ברשת הטיקטוק. יש הרבה סיבות לעשות את זה, בייחוד במקצוע הזה של אימון.
מדוע טיקטוק?
מדובר על רשת חברתית שכבר ביססה את עצמה מצד אחד אבל היא נמצאת עדיין בצמיחה מהצד השני. כיום, יש ברשת הרבה קהל מאד צעיר אבל גם כמות הולכת וגוברת של יותר מבוגרים בגילאי עשרים, שלושים, ואפילו למעלה מזה. אם אתם מתכננים פתיחת ערוץ, אתם תדרשו לתכנן היטב את הצעדים הראשונים בכדי שתוכלו להגיע כמה שיותר מהר לעוקבים וללקוחות פוטנציאלים. קיימת אפשרות של קניית עוקבים בטיקטוק שיכולה מאד לקדם אתכם כבר מההתחלה. מהבחינה הזו, ההשקעה בטיקטוק יכולה לתת תוצאות באופן מיידי הרבה יותר ממה שדמיינתם…
טיקטוק היא המקום הטוב ביותר להגיע לצעירים המחפשים מאמן אישי מסיבות שונות. יש כיום טרנד של צעירים המתאמנים בהשראת 'נינג'ה' ורוצים להיות מסוגלים לבצע את מסלול דומה. צעירים אחרים רוצים להיות מוכנים לשירות קרבי או אפילו ביחידות מיוחדות. הם יתחילו להתאמן בדרך כלל עוד לפני הגיבושים לאותן יחידות.
כיצד תצליחו בטיקטוק?
הרעיון ברשת החברתית הזו הוא ליצור הרבה עניין ולשמור על הערוץ דינאמי וחי.
העלו תכנים באופן קבוע ותדיר. תוכלו לשלב בין סוגים שונים של תכנים. בטיקטוק תוכלו אפילו לתת טעימה מתוך האימון האישי שלכם עצמו, להראות את ציוד הספורט שיש לכם או לשתף דברים הומוריסטים למשל. תוכלו לייצר תכנים המשלבים את המתאמנים שלכם בשביל לעורר עניין וחשיפה.
שיתופי פעולה
אחת הפעולות שתביא לכם הכי הרבה עוקבים היא שת"פ עם בעלי חשבונות אחרים ברשת החברתית. בתור מאמני כושר, תוכלו לפנות למובילי דעת קהל בטיקטוק ולהציע להם להשתתף איתכם באימון בו תייצרו כמה סרטונים. את הסרטונים הללו תפרסמו חלק אצלכם בחשבון וחלק בחשבון השני. כך כל צד יוצא מורווח ומקבל חשיפה ממקורות חדשים. שת"פים כאלו ניתן לערוך כמובן עם יותר מאדם אחד מה שיגביר עוד יותר את האפקט. בחרו לוקיישן נחמד, אימון בחדר כושר הוא לא כמו אימון בבית אבל שניהם יכולים להיות לוקיישנים טובים.
קניית עוקבים
כאשר היא נעשית נכון, זוהי דרך מעולה להביא את החשבון שלכם 'לשלב הבא'. ללא עוקבים, יש פחות עניין ולכן גם פחות חשיפה. בשביל לקצר את התקופה הארוכה בה עוקבים מצטרפים לאט באופן אורגני, מומלץ להתחיל עם רכישה של כמות מסוימת של עוקבים.
ענו לעוקבים שלכם
מי שמשאיר לכם תגובות ישמח מאד לקבל מענה מכם. למענה כזה יש גם השפעה ישירה על הסיכוי שאותו עוקב יחזור, יצפה בתכנים וישתף אותם. מומלץ, כל עוד אתם יכולים לעשות זאת, לענות ממש לכל תגובה.
האשטגים
הכניסו אותם לכל סרטון. ההאשטגים הם מקור לתנועה וחשיפה לערוץ שלכם. בתחומכם, אימון כושר אישי, יש הרבה האשטגים נפוצים שכדאי להכיר ולהשתמש.
בתור מאמני כושר אישי הטיקטוק מאפשר לכם ממש להציג את עצמכם ואת השירות שאתם נותנים באופן הכי ישיר שיש. ההזדמנות לפתוח חשבון בטיקטוק כרגע היא חד פעמית – ככל שהרשת הזו תצמח, כך גם תגדל התחרות בה.