פציעה במהלך אימון קרב מגע

אימון קרב מגע הוא אימון בעל פוטנציאל פציעה לא מועט, וזאת בשל העובדה כי מדובר באימון אשר מתבצע בעצימות גבוהה. נפצעתם בזמן האימון? זה הזמן לבחון אפשרות של הגשת תביעת נזיקין.

נפצעתם בזמן אימון קרב מגע? זה הזמן להגיש תביעת נזקי גוף לצורך קבלת פיצוי

אימון קרב מגע הוא אימון פופולרי אשר הולך וצובר תאוצה. מדובר באימון אשר משלב יציבות אך גם לא מעט אירובי והפעלת כוח, והוא מתבצע בעצימות גבוהה מאוד. פוטנציאל הפציעה באימון כזה הוא גבוה מאוד, ובהתאם לכך ניתן לראות כי תביעות בתחום של תביעות נזיקין הוגשו כנגד עשרות מכונים ברחבי הארץ – לאור פציעות אשר נגרמו כתוצאה מרשלנות מצד המכון או המאמן עצמו. מדובר בתביעות אשר כוללות לא רק נזקי גוף חמורים אלא גם נזקים לטווח הרחוק, וזאת בשל אובדן כושר עבודה בשל אותה פציעה. משום כך, אם נפצעתם במהלך אימון קרב מגע חשוב מאוד לפנות לעורך דין אשר מתמחה בתחום של הרשלנות הרפואית, לצורך בדיקה האם אכן יש עילה לתביעת נזיקין אשר במסגרתה תוכלו לקבל פיצוי.

פציעות במהלך קרב מגע

מהי תביעת נזיקין?

כאשר אנו מתייחסים למונח תביעת נזיקין, הכוונה היא לתביעה אשר במסגרתה מגישים תביעה לבית המשפט בהתאם לגובה הנזק אשר נגרם, כתוצאה מאותה פציעה במהלך אימון קרב מגע. לרוב, תביעת נזיקין מוגשת כשנה לאחר הפציעה עצמה, וזאת בהתאם למצב הגופני. כך לדוגמה, גם פציעה קלה יכולה להפוך בקלות לפציעה קשה מאוד בחלוף הזמן, ולכן במסגרת הגשת התביעה בוחן עורך הדין את מצבכם הרפואי ובהתאם לכך נקבע מהו גובה הפיצוי אותו תדרשו לקבל, בהתאם להתייצבות אצל הביטוח לאומי לצורך קבלת אחוזי נכות כמו גם בחינת מצבכם הרפואי ע"י רופא מומחה, לצורך בחינת השפעת הנזק על התפקוד בחיי היום יום. ככל שאחוזי הנכות אשר יקבעו יהיו גבוהים יותר, כך ניתן יהיה בהחלט להגדיל את גובה הפיצוי – לצורך קבלת מענה הן מבחינת בריאותית והן מבחינת אובדן כושר השתכרות בעקבות אותה פציעה.

ליווי מצד עורך דין לצורך הגשת תביעה

עורך דין מומחה לתחום ידע להפעיל את הכלים המשפטיים הטובים ביותר לצורך גיבוש כתב תביעה, כמו גם ליווי משפטי אשר מתבצע לכל אורך הדרך. מדובר בתביעה מורכבת מאוד, בעיקר בשל איסוף הראיות אשר כולל חוות דעת רפואיות, בחינת הפסדי שכר וכן כאב וסבל. הכאב והסבל הם אלו אשר עומדים בבסיס של תביעת נזיקין. לכן, חשוב מאוד ליצור קשר עם עורך דין מיומן אשר יעניק לכם את המעטפת הטובה ביותר לא רק מבחינה משפטית, אלא גם מבחינה של יחס אישי. בכך, תוכלו לממש את זכותכם ולקבל פיצוי כספי בגין הנזקים אשר נגרמו כתוצאה מאותו אימון, במהלכו נפצעתם.

 

נגישות