חדרי כושר חייבים להתנהל עם שירות לקוחות טוב ככל הניתן. זהו עסק שמגיש שירות מיוחד ללקוחות שחוזרים אליו במשך חודשים ולעתים שנים. גם מול הלקוח המזדמן השירות האיכותי חשוב מאוד. האם ובאיזו מידה הטיפול שלכם בתקשורת הטלפונית תורם לשירות הלקוחות? אולי הוא דווקא פוגע בו מעט? מרכזייה בענן תספק לכם את הראש השקט לדעת שהטלפוניה מטופלת באופן הטוב והמתקדם ביותר. כולל כל התועלות שגלומות בכך עבור שירות הלקוחות שלכם. לפניכם סקירה קצרה של מערכות שימושיות אלה ויתרונותיהן.
לרכז ולקדם
הטלפוניה המודרנית, היא כבר לא מה שהיה פעם. אין כבר צורך להסתפק בטלפון או אפילו טלפון סלולארי, על כל מגבלותיו. הפתרון שנקרא מרכזייה בענן, מקדם את נושא הטלפוניה העסקית קדימה, הרבה מעבר לשימוש פשוט בטלפונים כאלה. ניתן לראות זאת כמוקד טלפוני, פלוס תוכנות רבות נוספות ומיוחדות. תוכלו לקרוא מידע נוסף על המוקד הטלפוני, באתר חברת Voicenter. מה שהוא עושה, בגדול, זה לרכז את הטלפוניה למקום אחד ולשכלל אותה. המערכת מהווה פלטפורמת תקשורת מאוחדת, עם תכונות מתקדמות שימושיות שחשובות לעסקים, כפי שמייד נמחיש בכמה דוגמאות. כך יש לנו פתרון טכנולוגי ברמה המתקדמת ביותר. אך חשוב מכך (וזו בעצם המטרה) – פתרון עסקי מתקדם כל הניתן, לטיפול בתקשורת מול לקוחות, ספקים וגורמי נוספים מולם חדר הכושר שלכם עובד.
היתרונות החשובים לחדרי כושר
את היתרונות שנציג כעת וגם התכונות המעניינות בהמשך, תוכלו למצוא במרכזייה שמציעה חברת Voicenter:
- ניהול פשוט וידידותי – אתם עוסקים בניהול חדרי כושר ולא בטכנולוגיה. מדוע שתבזבזו זמן על התעסקות טכנית מסורבלת בדברים? ואכן, אין בכך צורך. ממשק הניהול מיועד להיות מתופעל בקלות.
- גמישות – תוכלו לקבל דקות שיחה יוצאות במודל לפי צריכה, להקים ולצמצם שלוחות ומשתמשים, בכל זמן שתרצו.
- אמינות – המערכת תתפקד באופן יציב עם זמינות (uptime) של 999%.
- עדכניות – המערכת מתעדכנת כל הזמן. בתור שירות ענן, הדבר מתרחש אוטומטית מבחינתכם. תודות לכך, אתם עובדים עם הטכנולוגיה העדכנית ביותר.
המשמעות לשירות לקוחות
כל הקשור בשירות הלקוחות שלכם, יקבל דחיפה קדימה. לכל הפחות, בכל הנוגע לתקשורת הטלפונית. לקוח התקשר? המערכת תוכל להציג מייד את כרטיס הלקוח שלו, תודות לזיהוי אוטומטי שלו. כך חוסכים זמן, ללקוח וגם לכם וכמובן, משפרים את השירות. צריכים לבצע שיחת וועידה? זה קל! וגם משוכלל במיוחד, עם מרכזייה איכותית בענן. אם לקוח משאיר הודעה קולית מעבר לשעות העבודה, תוכלו לקבל על כך הודעה לאימייל שלכם. את האימייל תוכלו לראות מהיכן שנוח לכם, מתי שנוח לכם ולהקשיב להודעה כקובץ קול שמצורף אליו. כמו שאתם רואים, זו "ליגה אחרת" של גמישות ונוחות, ביחס לשימוש בטלפונים באופן רגיל. אגב, מי יענה ללקוח אם אתם לא עונים מייד או מעבר לשעות העבודה? כאן נכנס לתמונה נתב השיחות הדינאמי (IVR). מנגנון זה, עונה במקומכם, מאפשר ללקוח לנתב עצמו לשלוחה רצויה, להשאיר הודעות ועוד.
עוד תכונות שימושיות – פקס כדוגמה
מרכזייה כזו היא בעלת תכונות רבות למעשה ולכן, תועלות שגם מעבר לייעול שירות הלקוחות. אנו מדברים למשל על שירותי פקס מתקדמים. הפקס מסרב להעלם מנוף התקשורת. כל עוד זה כך, תצטרכו במוקדם או במאוחר לקבל או לשלוח הודעת פקס מזדמנת. לא חבל, רק בשביל זה לרכוש מכשיר פקס? שלא לדבר על הסרבול בשימוש בהם. עם שירותי Fax2Mail ו-Mail2Fax, מעבירים זאת לעולם המודרני, הממוחשב. הרבה יותר מהיר ופשוט!
לסיכום
קחו את חדר הכושר שלכם ואת שירות הלקוחות שאתם מציעים, לשלב הבא. שלבו בפעילותכם מרכזייה בענן ותראו כיצד הדבר דוחף קדימה, את העסק כולו.